گوشه دنج

طبقه بندی موضوعی

همینه یعنی؟!

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

شروع یه مرحله ی جدید زندگی

بعد از ناکامی های پیاپی (!) تصمیم گرفتم واسه یه مدت از ایده آلم دور بشم و وارد رشته و دانشگاهی بشم ک اصلا ترجیحم نبوده و نیست!

از اونجایی ک آدم با همممه چیز کنار میاد و مجبور ب پذیرشش میشه، من هم با سختی ها و تنهایی ها و دوری هاش کنار میام و ب زودی عادت میکنم به تحمل مشکلات!

فقط این وسط یه حسی میمونه ک تا آخر عمر همراهمه حتا اگه با این رشته خوشبخت ترین بشم و اونم "حســـــرته".. 


دانشگاه 

فضاش متفاوته! 

دوست داشتم تجربه ش کنم.. 

برخلاف بقیه ک همه جفتن یا اکیپن، تنهایی من ب شدت تو ذوق میخوره! ولی عجیب دوست دارم این تنهایی رو! 

تو کلاس ک هستم و حرفای بقیه رو میشنوم متوجه میشم خیلیا مثل من هستن و بعضا بعد کنکور مشکلات بیشتری داشتن و در واقع بلاتکلیف تر از من بودن! 

همین باعث میشه به تصمیمم ( هر چند از سر ناچاری بوده)  احترام بذارم و براش ارزش قائل بشم! 

خدارو چه دیدی!  شاید این شد... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
Negin

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۶ صدرا ارجمند
:)
پاسخ:
:)  🌸