گوشه دنج

طبقه بندی موضوعی

همین؟!

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

پس کی تموم میشه؟ 

متنفرم از همه چی!

اینه سهم من از دنیای مزخرفت؟؟؟ 

حسرت؟  خط کشیدن رو آرزوهام؟ 

نرسیدن ب جایی ک حقم بود برسم؟  

گیر کردم! میشنوی؟ 

نمیدونم کجام و چ غلطی باید بکنم.. 

توان ادامه دادن ندارم.. 

بیا بهم بگو میخوای چیکار کنی با من؟  چ بلایی قراره سر زندگیم بیاد؟ 

بیا ببین میتونی از این داغون ترش کنی یا نه؟ 

میخوای چیکار کنی با من خداا... 

باشه.. 

این نگین اینم تو.. 

هر چی دلت میخواد سرش بیار 

هر جور دوس داری بکوبش... 

من دیگه کاری باهات ندارم... 

میشینم و تماشا میکنم.. 

ببینم تهش چی میشه.. 

نگینت مرد.. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
Negin

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۸ آقای فِلینت
خدا نکنه :)
پاسخ:
خدا کرده.. 
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۷ صدرا ارجمند
نامه ای از طرف خدا:

تا آخر عمرت ادامه داره زندگیت عزیزم ! و تا زندگی هست، سختی هست ..
الآن متنفری .. کم کم برمیگردی دخترم :)
سهم زیادی داری نگین .. میخوام الماس بشی :) نمیخوام به این که هستی راضی باشی ..
راه هست جلو پات .. چشم باز کن نگینم :)
ادامه نه ! شرایطو عوض کن .. ;-)
من کاری نمیکنم دختر جون :) خودتی .. کم کم درستش میکنی ...

منتظرت میمونم دختر خوب خدا ... 3>
پاسخ:
...

:'(