گوشه دنج

طبقه بندی موضوعی

هنوز تمووم نشده

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ


با ایــنکه به پــستم توی ایــنستاگرام ایمــان دارم اما به خوودم حـق میدم اســترس نتیــجه مو داشــته باشم !!!

3 تا احــتمال میــدم ..

 

یک : نتیــجه م عااااالی تر از اونی بشه که حــدس میزنم!

دو  : نتیــجه م مشابه آزمونای آزمایشیم بشه ! (که خووب نیسـت اصلا)

سه : نتیــجه م افتضــاح تر از اونی بشه که فک میکنم !

 

از اوونجــایی که دو و سه حالمو بد میــکنه نمیــخوام بهشون فکر کنم !

و از طرفی میترسم به احتمال اول فک کنم !! چون اگه خلافش باشه طوول میکشه جمع کنم خوودمو :/

پس به این نتیجه میرسم که  باید فکرمو تعطیل کنم و به اســترسم توجه نکنم ! :/

هووم .. امیدوارم صبرم بیشتر شه ..

 

 

+ خاطره ی خووبی از دیدن نتیجه ی کنکوور توی مسافرت توی خانواده ما ثبت نشده !

اما متاسفانه نتیجه ی منم درست توی مسافرتم میزنن !

امیدوارم اثر اون خاطره ی لعنتی رو از بین ببره ... امیدوارم ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
Negin