گوشه دنج

طبقه بندی موضوعی

FOR MO/SAD/MO

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ


همیـــشه توو بد ترین شرایط زندگـــی هم که باشی  درد تنهایــی از دردی که اون موقع تحمــل میکــنی خیلی بدتره !

اینکــه هیچ کس نباشه ک حرفاتو بهش بزنی و هیچ کس نباشه ک بفهمدت خیییلی سخته !

 

من  توو بدترین شرایط ممکن با کــسی آشنا شدم که توونست حالمو بفهمه و هــر کاری واسه بهتر و حتا خوب شدنم ازش برمیومد انجام بده !

و به من ثابت کرد گاهی وقتا یه غریبه - یکی که تو زندگیت نیست و همه چیو از بیرون میبینه حالتو بیشتر میفهمه !

بدون قضاوت و بدون سرزنش فقط میخواد راه رو نشونت بده و کمکت کنه قدم برداری !

و مهم تر از همه : بهت ایمان داشته باشه و تا آخرین لحظه کنارت باشه !

 

نمیدونم چجوری میشه از یه همچــین #رفیقی تشکــر کرد !

خوودت بگو ! چــیکار کنم -چی بگــم ک بفهمی چقــــد حضورت کمک کرد بهم ؟ و چــقد ازت ممنووونم ؟! هوم ؟!

 

 

 

+مرسی بابته همه چی ! مرسی ! مرسی !مرسی !

ببخش اگه اذیتت کردم : shy

 

+ چرا اینجا آپشن تگ کردن نداره ؟!  : ؟

 

+ثبت شد :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
Negin

نظرات  (۱)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۱ فاطیما کیان
حست رو میفهمم , من هنوزم که هنوزه نسبت به یکی از دوستانم که در حقم این کارو کرده حس دین میکنم و نمیدونم چطوری خوبی هاش رو جبران کنم
پاسخ:

هووم :)

چ خووب :)

خدا حفظش کنه واســت :)