گوشه دنج

طبقه بندی موضوعی

رک گویی

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

رک گویی مقوله ی جالب و جذابیه! 

هر کس میتونه ازش یه برداشت خاص کنه!

همیشه حاضر جواب بودم!  از وقتی یادم میاد این ویژگی رو داشتم و منو از بقیه خانواده متمایزم میکرد اما رک نبودم! ب نظرم این دو تا کاملن جدا هستن از هم دیگه!  

جدیدن تصمیم گرفتم رک باشم و از گفتن حقیقت بدون حاشیه رفتن ابایی نداشته باشم و تونستم تصمیمم رو عملی کنم و  این رفتار خوب رو ( از نظر خودم) ب خودم اضافه کنم!

الان دیگه نمیترسم از اینکه فلانی چ برداشتی از حرف من میکنه یا شوکه بشه یا ناراحت شه یا منظورمو بد متوجه شه!

یه سختی هایی هم داره!  خیلی جاها خیلیا بهشون برمیخوره و انتظار دارن نرم تر باهاشون برخورد کنم ولی این تصمیم منه و نمیخوام چیزی باشم ک بقیه انتظار دارن! و دیگه وقتشه اونا با رفتار جدید و جدی من کنار بیان!

امیدوارم بتونم تو مسائل مهم تری از این رفتار استفاده کنم!


+ با این حرفم شروع شد: قضیه تو برام مهم نیس!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
Negin